Trening otylej kobiety na silowni

Fat sweaty woman using dumbbells in gym. Calories burning, obese female person on hard training in sport club

Sztywna micha Challenge!

Podziel się z innymi:

Nowy rok, to idealny moment, żeby zacząć coś zmieniać w swoim życiu.  Wiele osób się z tego śmieje, jednak są to sprawy związane z naszą psychiką. Zaczyna się nowy okres – wiec czemu dla podświadomości jest to własnie najlepszy czas żeby zacząć, coś od nowa. Ile razy sami sobie mówicie,od jutra, od poniedziałku, od nowego miesiąca.. od nowego roku ?

Nie widzę w tym nic złego, jeżeli działa i ma Ci pomoc – do it!

Co powinien zrobić początkujący? Trening i dieta.

Chcesz zacząć coś ze sobą robić. Zmienić swoje nawyki żywieniowe i może zacząć się ruszać.
Czytasz, rozglądasz się i … dalej nie wiesz od czego zacząć. Odmian diet jest multum, a planów treningowych i systemów jeszcze więcej. Od czytania dostajesz mętliku w głowie i odechciewa Ci się wszystkiego już przed startem. W efekcie nie robisz nic tylko czytasz i przeglądasz, a czas leci. Czy potrzeba Ci skomplikowanych planów treningowych? Nie. Jeśli dopiero zaczynasz wystarczy, że zaczniesz wykonywać kilka prostych ćwiczeń, dodasz trochę aktywności fizycznej w postaci marszów, basenu, czy jazdy na rowerze. Pamiętaj, fajnie jest być fit!

Dieta?

Wyrzuć na początek cukier w tym słodycze i napoje słodzone, fastfoody, zacznij jeść regularnie. Nie stosuj głodówek. Wylicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne i odejmij od tego 10-15%. Zapytasz jak ? A no tak, proszę:

Podstawowa przemiana materii

Nie słuchaj porad 10 trenerów i 15 dietetyków. Wybierz sobie jedną osobę bądź osobno trenera i dietetyka, której się będziesz słuchać. Jeśli słuchasz porad wszystkich nie słuchasz nikogo. W wyniku tego nie będziesz mieć efektów. Wystarczą proste rozwiązania aby uzyskać świetne rezultaty i nie potrzeba się katować ani głodzić. Wyjdź na siłownię aby uzyskać dodatkową motywację i pomoc specjalisty. Warto nawet zapłacić za konsultację bądź trening personalny ponieważ wtedy swobodniej będziesz czuć się wśród ludzi, którzy już ćwiczą dłużej. Nie będziesz się czuć zagubionym człowiekiem wśród ciężarów i maszyn nie wiedząc nawet jak je włączyć ani od czego zacząć. To Cię zniechęci.

Wystarczy Twoja systematyczność! Nie kombinuj. Miej cierpliwość. Ciesz się zdrowiem.

Sztywna micha!

Należę do grupy na Facebooku stworzonej przez Artura Cichockiego, która ma na zbieranie ludzi, którzy za cel postawili sobie utratę wagi przez 3 miesiące. projekt „sztywna micha przez 90 dni” to idealne miejsce, dla osób które stawiają pierwsze kroki, potrzebują motywacji, a jednocześnie chcą dołączyć do grona osób takich jak ona. Na chwile obecną grupa liczy ponad 1100 osób. Czekamy na Ciebie!

Dzięki uprzejmości i zaufaniu Artura – mogę być częścią tej grupy. Służyć Wam poradą, wsparciem i motywacją. Oferujemy gotowe rozwiązania treningowe i żywieniowe. Bez cudów na kiju. Uwierz, nie trzeba. Jeżeli wytrwasz 90 dni ze sztywną michą – będziemy działać dalej. Żeby dołączyć do grupy, należy odszukać ją w wyszukiwarce na facebooku – odpowiedzieć na dwa pytania i gotowe.

Grupa – sztywna micha.

Podziel się z innymi:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *